Direktlänk till inlägg 23 december 2013

kap 5 GOD JUL

Av Amanda - 23 december 2013 22:08

God jul     


Har ni en bra uppesittarkväll ? 

- det har jag   


Jag har fixat mitt hår hur jag ska se ut imorgon då det är christmas, när santaclaus kommer     


Och så har jag pyntat granen och lagt paket men det kanske jag redan har skrivit nån gång? 


Men ni kan ställa frågor om vad jag kan göra för nåt på min blogg typ fråge stund elle nåt   


GOD JUL alla, ha en bra jul så ses vi kanske imorgon för ska bort men får se om jag hinner med...  


HAPPY CRISTMAS EVERYBODY   


 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 3 januari 2014 20:51

EMILIA HON SKRATTAR ÅT MIG. FÖR ATT JAG SKRATTAR...   VAD SKA JAG GÖ?   ...

Av Amanda - 30 december 2013 14:08


            idag har jag tänkt att spela lite sims:    men jag har inte fått laddat ner det för att det funka inte... men nu funkar det äntligen...    jag har: sims 3 original sims 3 lyx och design sims 3 destinatin världen ...

Av Amanda - 24 december 2013 12:39

Hej alla...   Nu är julen här som vi har längtat. Jag ska bort till min morfar nu och äta och öppna prisenter men ni är så välkommna ändå och kolla min blogg.    Jag kan ju skriva från mobilen.  Tror jag?   I julklapp på morgonen fick jag...

Av Amanda - 23 december 2013 22:43

  min älskade haylee hon är mitt allt och hon blir så populär       ...

Av Amanda - 23 december 2013 22:15

      Hej jag tänkte ta några bilder nu när min syster äntligen kom hem till jul    Jag har längtat så efter den här dagen då vi har uppesittar kväll och vi har mys med pizza. Imorgon ska vi till min morfar och fira jul och vi ska ha så tre...

AMANDA HÄR!


tjaoo♥

berättar lite om mitt liv här☺
häng bara med...
jag är swag :3

ni kan nå mig på:

instagram: amanda_swagme

snapchat: amajuo1

kik: tjaooh_

du frågar jag svarar ;3

0 besvarade frågor

Hej det är förbjudet att ta bilder från den här sidan.

det är mot lagen. och det är brottsligt att inte följa lagen. så snälla låt bli.

alla bilder är mina.

 

FIXA EGNA HÖRRU!!!!!!

 

Hälsningar: Amanda Bloggaren

SÖK I MIN BLOGG ;)

Smiley

Ovido - Quiz & Flashcards